الجمعة، 14 مارس 2008

اللهم استعملنا ولاتستبدلنا

سمعتم عن حمله حمايه للاستاذ عمر خالد يلا الاسبوع الاول قرب يخلص مين فينا لزق البوستر مين فينا نشره فى اميل يمكن ربنا يهدى على ايدينا مدمن يارب كل مدمنى المخدرات يتحولو لمدمنين حب الله انشر لعل بعملك هذا يرحمك الله


هناك 12 تعليقًا:

أمين المكتبة يقول...

مشروع قوي ويتوقع له الكثير من النجاح ..
لي ملاحظة صغيره بس .. حضرتك رديتي عندي في موضوع انسحاب مدمن على اني مدمن تائب.. انا لي تعيق صغيور بس انا يافندم عمري ما كنت مدمن اللي قصدته اني كنت مدمن على حب أختي الصغرى اللي كانت اقرب الى ابنه لي وربنا توفاها فبعد ما عشت من غيرها حسيت بإني كنت مدمن عليها ومتعود عليها وباتعب من عدم جودها .. فده اللي خلاني اكتب موضوع انسحاب مدمن

بس كده

أمين المكتبة يقول...

اضافة ضغيره .. مدونة جميله وخفيفه عالمعده وحبيت الكام موضوع اللي كتبتيهم

أمـ الله ـة يقول...

ما شاء الله تبارك الله

مدونة جميلة جداً

جعلها الله فى ميزان حسناتك أختى الحبيبة

وإن شاء الله الحملة تصل للكل المدمنين وتكون سببا فى هدايتهم

غير معرف يقول...

جزاكى الله خيرا على التذكرة
أدعوكى لزيارة المدونة لأن الإشارة التانية كان فيها كلام كتير عن عمايل ماما حكومة فينا
تقبلى تحياتى

روينا يقول...

اخ جامعه
انا اسفه والله انا فهمت غلط ويارب يجمعك باختك فى الفردوس الاعلى ان شاء الله
وجزاك الله خيرا على زيارتك لمدونتى

روينا يقول...

امه الله
جزاك الله خيرا على رايك فى مدونتى اللى فرحنى اوى
امين يارب اللهم اجعلها فى ميزان حسناتى

روينا يقول...

عمر المصرى
هروح حالا اشوف ماما عملت فينا ايه تانى

Unknown يقول...

اللهم استعملنا ولاتستبدلنا
امين يارب
من لشباب المسلمين ,ان لم نكن نحن لهم
اللهم اهدي عصاة المسلمين ,وانصر هذه الامه علي ايدينا
وجزاكم الله كل خير

روينا يقول...

الفاتح الجعفرى امين يارب اللهم استعملنا ولا تستبدلنا واهدينا واهدى بنا
جزاك الله خيرا

غير معرف يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

جزاكى الله كل خير

ربنا يهدى كل الشباب ويهدينا

تحياتى

غير معرف يقول...

روينا
انا نقلت الحوار لبيوت الناس وفضايح ماما حكومة مش هتخلص
يا ريت تيجى وتشوفى أخر الفضايح

غير معرف يقول...

مدونه جميله
ومواضيعك حلوه الى المزيد ان شاء الله