الأربعاء، 30 أبريل 2008

اخيرا جبت الديب من ديله

النتيجه ظهرت الحمد لله والشكر لله والله انا مش مصدقه نفسي مش عشان انا غبيه بعد الشر
لاعشان انا مبفهمش حاجه من مناهج الكليه الملغبطه دى وطول عمرى مبحبش الحساب ولا الانجليزى
بس لحد دلوقتى بسأل نفسي انا دخلت الكليه دى ليه الحمد لله (الخيره فيما اختاره الله)
بس بجد بعد الشر يعنى لو اشتغلت هجيب وكسه لاى بنك هشتغل فيه
بس خلينا نرجع لموضوعنا انا نجحت لولولولولولولولولولولولى
وتخيلو جبت تقدير ايه !!!
مقبول اه والله قولو ماشاء الله وكفايه عيون صفره

ملحوظه صغنططه :هو

اصل

يعنى

انا

منجحتش صافى بس متتخضوش دى ماده واحده على الرفع وان شاء الله

درجات الرأفه هتظبطنى بس

وده لوحده انجاز كبير الحمد لله والشكر لله هو حد كان طايل


هناك 50 تعليقًا:

صانعة الحرية يقول...

هههههههههههههه
كدا يا قمر
ابعت لك دكتوره رباب تخنقك
المهم مبروك يا حبى الف الف مبروك
وان شاء الله الترم التانى نجيب تقدير محترم
------
بخصوص الدكتوره رباب اسألى عليها ام يحيي

نـارا يقول...

مبروك عليكِ..
أدام الله عليكِ النجاح والسعادة..
ووفقكِ الله..

رامــــى حجــــاج يقول...

مبروك و عقبال الترم الثانى

موناليزا يقول...

الف مبروك بعد كلامك وانك مش بتحبى لا الحساب ولا الانجليزى يبقى بجد الحمد لله وان شاء الله التيرم التانى يكون التقدير اعلى
==================================
هدية نجاحك
ساهم بتوقيعك في مطالبة الحكومة الهولندية بسن قوانين من شأنها حماية المسلمين من العبث بمقدساتهم الدينية خاصة ومن التجديف على الأديان عامة على الرابط التالي

http://kawlansadida.blogspot.com/2008/04/blog-post_21.html و

جزاكم الله عن إسلامكم خيراً"

روينا يقول...

صانعه الحريه
نورتى مدونتى المتواضعه
الله يبارك فيكى
اماالدكتوره رباب فلسه هسأل ام يحيى
لما ترجع من بره

روينا يقول...

نارا
جزاك الله خيرا
ودمتم لمدونتى زائرين

روينا يقول...

رامى الحاج
الله يبارك فى حضرتك

روينا يقول...

monaliza
الحمدلله ان ربنا سترها معايا
جزاك الله خيرا
والف شكر على الهديه ان شاء الله هفتحها
واشوف فيها ايه

غير معرف يقول...

بجد والله انا مش عارفه اقولك ايه,بس بصراحه انا فرحتلك جدا.... وياريت تبدأى تذاكرى عشان تبقى فعلا قديتى عملك اللى انتى مطالبه بيه ومش كل مره تسلم الجره....... احبك فى الله

إخوانى حتى النخاع يقول...

السلام عليكم

أزيك يا حاجة روينا ؟؟


بجد ؟؟

انا مش مصدق

بجد ؟؟

متأكد ؟؟

أتأكدى تانى

أكيد فيه غلط

طب شوفى تانى كدا

هههههههههههههههههههههههه

انا بقولك كدا علشان ممكن يكون تقدير أكبر
هههههههههههههههههه

صحيح .. انتى فى تجارة ولا إيه ؟

انا أخويا كان فى تجارة إنجلش .. كانت الكلية مطلعة عنييييييه


على العموم ... لو عاوزه كورسات ممكن اديكى كورسات

الكرسى الخششب بمية حجنيه
والكرسى الحديد بألف

على العموم .. ألف ألف ألف ألف مبرووووووووووووووووووووووك



لوووووووووووووووووووووووولى( دى ذغرووودة )


يلا ... هاتيلنا ببس وحاجة سقعة كدا

ام يحيي يقول...

اللي يشوفك وانتي فرحانه ومنتشية بالنتيجة يفكر انك رتبتي ..جبتي امتياز مثلا ..جيد حتي
اذا بليتم فاستروا..مفيش داعي تنشري
انجازاتك العظيمة علي صفحات النت

تتحسدي كده

وبعدين لو محاولتيش استرضائي الفترة الجاية ..هنشر كل مواقفك مع الامتحانات
اللي اثبت فيها عبقريتك وذكائك

وانتي حرة بقي

اوعى تفكر يقول...

مبروووووووووووووووك النجاح
سؤال على الماشى
مادام انتى مش بتحبى الكليه دى
دخلتيها لييييييييييييه من اصله

ابراهيم يقول...

الف الف مببروك عقبال اللي بعد الكلية يارب
بس متنسيش اخواتك
شكرا علي زيارتك لمدونتي

روينا يقول...

اخوانى حتى النخاع
الله يبارك فيك
الحمددددد لله لك حق انا نفسي مش مصدقه
وبعدين ابقى اعمل لى خصم بقا الكرس الف جنيه
ده انا هروح اعملو عند النجار اوفر

روينا يقول...

ام يحيى
الله يخليكى استرى عليا
واطلبى اى حاجه وانا هعملهالك
بس امسكى (لسانك اللى عايز قطعه ده)
يلا ربنا يهديكى
يا يهدك

روينا يقول...

ابرهيم
الله يبارك فى حضرتك
جزاك الله خيرا
لاشكر على واجب
تقبل حياتى

روينا يقول...

اوعى تفكر
الله يبارك فيك
اجابه السؤال عشان سمعت كلامك ونسيت افكر
مش انت بتقول اوعى تفكر

رامــــى حجــــاج يقول...

ممكن بقا تشيلى صورة الراجل أبو عيون بشعة ده

مش ربنا كرمك و نجحتى

ارحمى الناس اللى بتزور المدونة بقا من الراجل ده

انا بخاف أدخل

روينا يقول...

رامى حجاج
لو ان الراجل كان وشه حلو عليا
وهعينه للترم التانى ان شاء الله
بس شيلته اهوت

MR.TITO يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
MR.TITO يقول...

ده ايه الجمااااال ده
أول زيارة ليا الاقى طبل وزغاريد
طب اهه...
لولولولولولولولولوىىىىىىىى
ولو انى مبعرفش
بس النجاح حلو ، وخاصة الجماعة بتوع التجارة...هههههههههههه

اسألوا مجرب..هههههههه

مليوووووووووووون مبروووووووووووك

بس عندى فضول ونفسى اعرف المقالب اللى بتقول عليها (( أم يحيى ))

هتعترفى ولا أزور مدونتها وأعرف منها؟؟؟

خليكى فاكرة...

الانكــــار مش هيفيدك،،،

ههههههههههه

تحيــــاتى ليــــكى

المصــــرى

غير معرف يقول...

السلام عليكم
ألف مبروك يا أخت روينا
إن شاء الله تلتقى دائما فى نقاط أفضل من كدا

أمين المكتبة يقول...

ماتنسيش بس دعاء الانتهاء من الامتحانات

" الحمد لله الذي نجانا من القوم الظالمين "


ومقبول كويس على فكرة ده التقدير الشعبي يعني. بس انت حافظي عليه بس .. وحسب علمي فجامعة القاهرة مش بيجيبوا جيد غير في حالات نادرة

بالتوفيق .. ولي طلب عند الأخت أم يحيى وبألح فيه .. عايزينها تنشر الملفات السرية اللي هددتك بتشرها عن مواقفك مع الامتحانات ..
مش عارف ليه حاسس انها تعمل مدونة لوحدهاالمواقف دي .,.

اسلام صديق يقول...

الف مبروك وعقبال الرفع انشاء الله

سيف الهوا يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الف الف الف مبرووووووك يا روينا وعقبال التخرج معلش اتأخرت فى الرد بس كان ورايا تسليم اسكتشات ومشاريع انتى عارفة بقى بس متنسيش الحلاوة زى ما نسيتى حلاوة نجاحى وان شاء الله تجيبى تقدير اعلى الترم التانى مبرووووك لولولولولى

بنت الصالحين يقول...

هههههههههههههههههههههه
ايه يابنتي ده


يالهوتي

انا كنت تجاره انجليزي وكنت بجيب جيد جدا كمان


انتي بتدلعي ياروينا


يلا بقي اتجدعني وخليكي شاطره

ربنا يكرمك ياحبيبتي
وتبقي الاولي ع الدفعه كمان

khobayb يقول...

ألف ألف ألف مبروك

لكننا نتمنى الأفضل .. هذا ما تحتاجه الدعوة

قدر الله لكم الخير

ونفع بكم

يورو يقول...

هههههههههه
ماده واحده مش مشكله
انا مش عارفه الدراسه اى
بس ايوه كدا يا مدونين من نجاح لنجاح يارب
ويارب السنه كلها تقدير

مدونه جميله
تحياتى

Abo 7anf يقول...

السلام عليكم
الف مبروك على النجاح
وعقبال درجات الرفع

Unknown يقول...

الف مبروك وعقبال التخرج ,ودائما بالنجاح والتوفيق بس حطي في دماغك التقديرات ان شاء الله بمدد الله وعونه تقدري توصلي لهدفك
ربنا يوفق جميع طلبة المسلمين
جزاكم الله كل خير

غير معرف يقول...

ههههههههههههههههههههههه
الف مليون مبروك عالنجاح يا قمر
لولولولولولولي
عقبال منظغرط عالحاجه التانيه قريب يارب
انتي سكر في اسلوبك ماشاء الله
تقبلي مروري

غير معرف يقول...

الف مبروك وياريت الترم التاني تروحي الامتحان في ميعاده مش قبل الامتحان ب عشر دقائق عشان موبيلي هنج من الرن عليكي ياهانم

روينا يقول...

غير معروفه رقم واحد
انا قولت اكيد انتى لانك دايما بتقوليلى اعملى اللى عليكى والكلام اللى يوجع الضمير ده
لا باذن الله هذاكر قريب جدا

روينا يقول...

MR.TITO
الله يبارك في حضرتك
لا انا اقنعت ام يحيى انها متقولش
لان اللى بيته من ازاز ميحدفش الناس بالطوب
شكرا لزيارتكم

روينا يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
روينا يقول...

عمر المصرى
الله يبارك فى حضرتك
ونسالكم الدعاء لى بظهر الغيب

روينا يقول...

اخ جامعه
جزاك الله خيرا على دعاء نهايه الامتحان
فعلا اللهم نجينا منهم
بما ان جامعه القاهره مبترضاش غير بجيد
فانا مرضتش بيهاومدخلتهاش
بالنسبه لام يحيى انا اقنعتها انها تسكت احسن لها لان مواقفها متجيش جنب مواقفى حاجه

روينا يقول...

الافغانى
الله يبارك في حضرتك
ويارب الرفع
شكرا لزيارتكم

روينا يقول...

سيف الهوا
الله يكون فى عنكم ده انا مدلعه بالنسبه لكم
كان ايه بس اللى دخلكم القسم ده
بالنسبه لحلاوت النجاح يا شيخه روحى ده انا معايا ماده رفع
مفيش حتى حاجه ساقعه
ادعى بزمه عشان انجح صافى وهبقى اعزمك ساعتها

غير معرف يقول...

السلام عليكم
بما ان ام يحيى مش راضيه تقول فانا هقول
اولا.لحد انهرده مشترتيش بقيت الكتب
تانيا مصورتيش اى ورقه لاى ماده مع العلم ان الامتحان يوم 29
ثالثا كنت عايزه تروحى دريم بارك قبل الامتحان بيوم واحد
واخيرا سلامى لام يحيى وقولى لها احنا فى الخدمه
h

روينا يقول...

عاشقه الفردوس
ده كده حلو اوى اوى
وبعدين بحذرك متقوليش تقديرك قدامى
لانى قلت قبل كده ان عينى لونها اصفر
وبعدين انا فى تجاره عربى هو انا عارفه افلح فيها عشان افلح فى الانجليزى ده الماده الوحيده اللى كانت بالانجليزى
هدخلها ثالث مره اهوت ده انا معرفش dog من cat
متخلنيش اكمل اذا بوليتم فستتروا
نورتينى بتعليقك

روينا يقول...

خبيب
والله ده اللى مضيقنى انى مقصره فى المطلوب منى بس ان شاء الله هذاكر الترم التانى
جزاك الله خيرا

روينا يقول...

خبيب
والله ده اللى مضيقنى انى مقصره فى المطلوب منى بس ان شاء الله هذاكر الترم التانى
جزاك الله خيرا

روينا يقول...

يورو
الله يبارك فيك\

وربنا يستر علينا وعلى المدونين كلهم

روينا يقول...

Abo 7anf
جزاك الله خيرا والله يبارك فى حضرتك
ويارب يرفعونى

روينا يقول...

الفاتح الجعفرى
الله يبارك فيك ويارب يوفقك كل المسلمين
ويعز بيهم الاسلام
والله الواحد كل مره يقول هذاكر بس..؟
ادعولى

روينا يقول...

عاشقه الجنه
الله يخليكى على الدعوتين الحلوين دول
وانتى اللى سكر
نورتينى بزيارتك

روينا يقول...

غير معروفه
كده مش تسترى على صحبتك
وبعدين اللى يسمعك يقول انتى بتطلعى من الاوائل ولا حتى بتجيبى جيد
ده انتى نجحه بدعا الوالدين
لا بجد بق يا h لازم نذاكر بقا الامتحان قرب خالص
وانتى بتقولى انى مصورتش الورق منتى اللى مبتفكرنيش والله انتى غريبه اوى

سكر النبات يقول...

الف و ميتين
مبروووووووووووووووووووووووووووووك


واضح ان انا جايه اقول مبروك متأخر
معلش اصل النت ابن ..... كان فاصل
بس انا قلتهالك لما شوفتك فى المعرض يعنى معلياش لوم
و كمان اول ما ظهرت ميمونه قاليتلى و قلتلها تقولك مبروك مبروك

بس هى فين الحاجه الساقعه ؟؟؟؟؟؟؟؟

روينا يقول...

سكر بنات حبيبتى
النت فاصل عندك
طبيعى منتى نحس
وبعدين يختى بتنسي ليه العيال وابوهم مغلبينك اوى
ابقى سلميللى على ميمونه ههههه